martes, 25 de octubre de 2011

8a Sessió, 25 d’octubre de 2011

Avui, a la classe amb l’Àngels hem continuat treballant la imatge digital i tot el profit que podem treure d’aquesta. Un altre cop, hem utilitzat el “Photoshop”, sempre amb les indicacions de la mestra, ja que generalitzant una mica, tota la classe n’hem una mica perduts amb aquest programa.

És increïble veure tot el que es pot fer amb una  mateixa imatge, i que a més, desconeixia totalment. Poc a poc estic aprenent a utilitzar aquest programa, encara que moltes vegades, a classe em sento una mica perduda ja que m’atabalo amb tantes coses a fer o eines per emprar, em poso nerviosa i de vegades perdo el fil de la classe, encara que sempre em torno a enganxar i continuant fent la feina. Quan arribo a casa, se m’obliden molts dels passos que s’havien de fer, i he d’investigar durant una estona. Això també penso que m’ajuda ja que alhora descobreixo tècniques o estratègies que a classe no utilitzem. Així doncs, fer us la vareta màgica, entre d’altres, m’ha ajudat a comprendre el fet d’agafar un tros de la imatge i utilitzar-la per un altre fotografia ,entre altres. 

Poc a poc desitjo dominar el “photoshop” i que aquest no pugui amb mi; fer ús d’ell sense problemes i poder emprar-ho a la meva futura professió, modificant els colors, la mida, sobreposant fotografies etc. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario