martes, 11 de octubre de 2011

5a Sessió, 11 d'Octubre de 2011

Bona nit bloggers/eres!

Avui ha estat una sessió molt interessant. Hem treballat amb el paint i hem fet les primeres pinzellades amb el programa “Fotoshop” amb l’Àngels, que ens ha donat indicacions de com treballar el color i la mida o el pes, en definitiva, la manipulació de la imatge digital. 

M’he adonat hi ha un munt de maneres de tractar, fer i desfer en relació una fotografia. Ha sigut el meu primer contacte amb el “Fotoshop” i m’agradaria veure’n molt més aspectes, les seves prestacions i funcionalitats, de deuen ser moltes per el que he pogut observar.
En un futur, quan treballem com a mestres d’Educació Infantil, haurem d’utilitzar moltes imatges en el treball diari, i mai ens hem parat a pensar que potser, alhora de guardar la imatge podem arribar a tenir problemes. Aquests problemes poden ser només amb la qualitat o el color de la imatge, i també ens pot passar que per la seva mida i pes no puguem tractar-la a l’ordinador de l’escola, ja que costaria molt obrir-la, per exemple. 

Moltes vegades, tant treballant com per oci, amb el meu ordinador he tingut problemes. Fotografies que no s’obren o tarden molt, imatges distorsionades, color deficients o borrosos, etc.
Ara, tinc els primers quatre cèntims per poder tractar una mica l’imatge digital, veure les seves característiques i canviar-les si ho crec convenient. Estic molt animada a continuar adquirint coneixements sobre el “Fotoshop” i d’altres programes similars.

No hay comentarios:

Publicar un comentario