domingo, 2 de octubre de 2011

2era Sessió, 27 de Setembre de 2011

Bon dia bloggers/eres!!
El passat dimarts vam fer classe amb l’Àngels, una classe molt interessant i entretinguda ja que vam continuar treballant el tema de la fotografia i la imatge, i la seva importància en educació infantil.
Gràcies a un conte que ens ha ensenyat l’Àngels, he pogut reflexionar sobre els diferents punts de vista que es poden tenir; que cada persona pot tenir sensacions i percepcions molt diferents d’una mateixa imatge i que s’han de respectar. De vegades no et pares a pensar que cadascú té la seva pròpia opinió, i que no tothom veu les coses de la mateixa forma que tu.  Això és el que volia transmetre el conte,  quan es parlava de cada animal, la fotografia o el dibuix es veia molt diferent (rodó, allargat, sense visió lateral, etc.). Aquest conte infantil m’ha agradat molt ja que a través dels ulls dels animals els infants poden veure que sentir o percebre coses diferents d’una mateixa imatge no està malament, cadascú ha de tenir la seva pròpia personalitat i pensaments.

Avui m’he sentit una mica fotògrafa. He posat en pràctica els diferents angles i enquadraments que li podem donar a una imatge concreta, i per tant moltes interpretacions i significats diferents. Així doncs, penso que totes les persones tenen un fotògraf dins, tots sabem enfocar imatges del nostre entorn e interpretar-les a la nostra manera, per tant, tothom som artistes.
Una vegada a casa, reflexionant sobre el tema de les fotografies, m’he n’adono de que tenen una gran importància en l’educació. Aquestes permeten als infants un aprenentatge més significatiu, més proper amb el seu entorn i, per tant, més fàcil d’assimilar conceptes e idees.  

Cada vegada m’agrada més aquesta assignatura, tinc molta més curiositat per veure tot el que treballarem, i sobretot, treure’n un bon profit en el meu futur. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario