miércoles, 18 de enero de 2012

24a Sessió, 17 de Gener de 2012


Avui intentaré fer una reflexió que englobi tot el que hem estat treballant amb l’Eduard. Durant aquestes tres sessions, hem portat a terme un treball molt acurat i amb dificultats, ja que personalment, penso que han estat poques sessions per a tota la feina que hem realitzat, sense saber-ne gaire sobre els entorns virtuals i mitjans per a l’ensenyament aprenentatge. Així doncs, hem après a treballar a través del Jclic i les seves aplicacions; també hem pogut veure com es crear un Moodle i hem creat un. I per últim hem realitzat un Bloc, en el qual hem explicat el que anàvem treballant durant totes les sessions  de l’assignatura, i hem après a gestionar-lo d’una manera efectiva.

Sempre m’ha agradat l’informàtica, i he anat des de ven petita a classes que es feien a l’ institut (extraescolars) on ens ensenyament a fer us de programes, encara que no eren tan innovadors i moderns com els que existeixen avui dia.  Però, en començar les classes, se’m feia tot una muntanya, ja que em semblava tot molt complicat, això de crear jocs i pàgines educatives com el Moodle o el Bloc. Però, poc a poc, he pogut observar que amb paciència i una mica d’esforç, tot s’aconsegueix. Ha estat molt satisfactori poder crear-ne llocs webs on tothom pugui veure la meva experiència i el meu treball diari a la Universitat.  

Els aprenentatges que he adquirit durant aquests mesos seran molt útils pel meu futur com a mestra. M’agradaria continuar treballant aquests aspectes pròximament i anar, poc a poc, aprenent molts més recursos per poder utilitzar a l’aula amb els meus infants, poder oferir-los un munt de possibilitats que ells, poc a poc, vagin adquirint i, d’aquesta manera, des de ben petits aprendran a manejar-se amb les TIC.


No hay comentarios:

Publicar un comentario