martes, 22 de noviembre de 2011

14a Sessió, 22 de novembre de 2011


L’Àngels ens ha continuat explicant altres funcions del photoshop. Personalment, m’ha resultat difícil la classe. No acabo d’agafar el fil al photoshop, i de vegades em deprimeixo! M’agrada molt treballar amb ordinadors, però aquest programa se’m resisteix! Espero que poc a poc tots aquests conceptes nous els adquireixi i pugui fer us del programa sense cap problema. Quan arribo a casa intento fer el mateix que hem fet a classe de memòria, però sempre he de consultar els apunts que penja la mestra.

El tema ho hem centrat en els retrats. Hem recuperat un retrat frontal que vam fer-nos a principi de curs i hem treballat els retrats simètrics.
A banda de tenir dificultats, he de dir que m’ho he passat molt bé ja que a mesura que anàvem obtenint els resultats dels retrats asimètrics, ens rèiem de com anaven sortint.
Penso que el tema de la simetria és molt important en l’etapa d’educació infantil, i coneixent aquestes eines les podem fer servir a l’aula per mostrar els infants diferents part del cos que son simètriques, etc.

L’Àngels ha estat molt comprensiva amb molts de nosaltres, ja que entén que no tothom sap manejar aquests programes, però el seu objectiu es que aprenent tant com puguem, preguntant i consultant tot allò que no entenem. M’ha agradat molt la seva actitud i predisposició cap a nosaltres, transmetent-nos calma i tranquil·litat.

Aquest és el resultat que hem obtingut el meu company Christian i jo. Esperem que us agradi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario