martes, 15 de noviembre de 2011

13a Sessió, 15 de noviembre de 2011


L’ Eduard ens ha parlat dels Entorns d’Aprenentatge Cooperatiu, enfocant la seva explicació en el funcionament intern del moodle. Així doncs, hem pogut crear el nostre propi moodle seguint les indicacions que ens feia el mestre.

Trobo que el moodle és un bon recurs per utilitzar a l’aula, ja que es una manera de fer us de les noves tecnologies de forma eficaç per feina de l’escola per als infants o, en el meu cas, de la Universitat. Per tant, personalment penso que es una forma de treballar còmodament des de casa, utilitzant la teva pròpia metodologia de treball i ritme.

Ha estat la primera vegada he fet un moodle, i la veritat es que m’ha resultat una miqueta estressant al principi, ja que no sabia com funcionava, però poc a poc veus com és treballa i s’acaba dominant.
En començar la carrera, va ser la primera toma de contacte amb el moodle, i la veritat es que em vaig adaptar fàcilment, tant a la gestió de les tasques, apunts, etc. com la relació i comunicació amb el professorat. D’aquesta manera, m’agradaria en un futur, poder tenir el mateix contacte amb els meus alumnes i manejar aquesta eina informàtica de manera òptima.

Així doncs, tinc moltes ganes de continuar aprenent més aspectes sobre el moodle, i anar complementant aquest moodle personal que hem creat avui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario